Wszystkie obiekty takie jak wydarzenia, wypożyczenia czy serwisy przedstawione w czytelny i uporządkowany sposób. Dzięki rozbudowanym funkcjom filtrowania każdy użytkownik może dostosować widok do własnych potrzeb.
Magazyn
Cały sprzęt zgromadzony w jednym miejscu. Podział na kategorie, możliwość układania zestawów i tworzenie wypożyczeń to tylko niektóre z wielu możliwości magazynu.
Pracownicy
Edycja profilu każdego pracownika i jego uprawnień w systemie. Możliwość przypisywania ekipy do wydarzeń i poszczególnych etapów. Automatyczne wysyłanie powiadomień E-mail i SMS.
Flota
Przypisanie pojazdu do wydarzenia. Określenie podstawowych parametrów pojazdu i przypomnienia o zbliżającym się końcu ubezpieczenia czy przeglądu technicznego.
Kontrahenci
Dane wszystkich klientów i przegląd historii współpracy.
Miejsca
Wprowadzanie ważnych informacji o każdej lokacji i zapisywanie planów obiektu w formie załączników.
Serwis
Dodawanie zleceń serwisowych i opis usterki każdego przyjmowanego egzemplarza.